Голови Robe BMFL стали ідеальним рішенням для концертів на 40-річчя Metallica |
Одна з найвпливовіших та легендарних метал-груп сучасності Metallica на честь свого 40-річчя відіграла два епічні концерти для своїх фанатів на арені Chase Center у Сан Франциско, Каліфорнія.
Над світловим оформленням цього унікального шоу, яке складалося з 45 великих багаторівневих відео екранів, що накладалися і задавало тон всій постановці, світловий дизайнер Роб Кеніг працював у тісній співпраці з дизайнером Деном Брауном. На відео екранах транслювалися уривки кліпів та інтерв'ю, картини та інші архівні матеріали із сорокарічної історії існування гурту, а світлове обладнання висвітлювало музикантів та публіку, створюючи та підживлюючи невидимий зв'язок, який існує між ними з 80-х років.
Для цього шоу Робу та Дену потрібні були найпотужніші, динамічніші та гнучкіші світлові прилади, тому вони вибрали 148 голів Robe BMFL WashBeam для встановлення в самому серці арени над круглою сценою, а ще 16 одиниць BMFL WashBeams керувалися системами RoboSpot.
Крім 19 обертових світлодіодних рам, голови BMFL були єдиними світловими приладами, які були у освітлювачів для світлового оформлення 36 кращих пісень групи, які заслуговують на унікальну і вражаючу подачу.
Перше шоу розпочалося піснею "Hit the Lights" і Роб просто так і зробив, насолоджуючись можливістю розширити межі творчого підходу з театральним драматизмом та живими емоціями у 16 піснях, після яких було ще 16 у шоу наступного дня – запальний мікс із класичних треків, ядерних хітів та жаданих раритетів.
Особливим моментом стало перше в історії гурту живе виконання теми "Fixxxer", комплексного та суперечливого похмурого твору з улюбленого всіма шанувальниками альбому 1997 року “ReLoad”, зіграного першого вечора.
Роб і світлові програмісти Джо Кабрера (Joe Cabrera) та Кет Вест (Cat West) пропрацювали список із 36 пісень, але не маючи остаточного списку треків навіть за пару тижнів до початку прогонів, зате з озвученим списком хітів, які не грали більше 10 років, їм довелося йти на різні хитрощі! Навіть Роб уже під час концертів кілька разів імпровізував, піддавшись атмосфері шоу та підтримуючи спільну енергетику.
Однак початковою точкою базового світлового оформлення стала конфігурація та структурна схема розташування всіх приладів та елементів відео екранів, підвішених над сценою посеред арени на кількох еліптичних конструкціях.
У міру опрацювання дизайну відеосистеми вели активні дискусії щодо розміщення світлового обладнання під час яких Роб відстоював свою концепцію розміщення достатньої кількості приладів для ефектного освітлення сцени та артистів, а також аудиторії не засліплюючи їх, при цьому світлові прилади та відео екрани не повинні були заважати один одному. . Світло мало одночасно і гармонувати, і контрастувати із загальним візуальним дизайном.
Для цього 24 голови BMFL WashBeam були встановлені над сценою по периметру одного з найменших еліпсів, на якому був закріплений центральний цільний циліндричний екран, а ще 48 таких же голів були розташовані на одному з найбільших еліпсів, де в тому числі кріпилися окремі елементи. звукової системи
Розміщені в три ряди за стратегічними точками вже над глядачами голови BMFL WashBeam додали глибини та обсягу візуального образу сцени – 24 штуки на рівні підлоги, ще 24 голови на рівні вестибюля та ще 24 прилади над головами глядачів в оптимальних точках для освітлення ромбоподібної сцени. 13,5м.
За словами Роба, який працює з Metallica з 2008, це шоу за своїм підходом та ідеєю відрізняється від усіх попередніх.
На відміну від стандартних для Metallica похмурих, загрозливих і дещо похмурих шоу ці несли в собі ідею свята.
"40 років - це не жарт і ми постаралися відобразити це у світловому дизайні, зберігши при цьому життєво важливі відмінні характеристики і дуже важливі тонкощі, притаманні Metallica", - пояснює Роб. Роб, Ден і режисер живої відеотрансляції Джин Маколіфф (Gene McAuliffe) тісно співпрацювали на обох шоу для створення цієї майже метафізичної естетики.
Пісні грали в хронологічному порядку від найстаріших до нових у перший вечір і у зворотному порядку в другий вечір, що дало додатковий простір для спонтанних рішень, залишаючи при цьому всіх у постійній напрузі, що за словами Роба було "набагато, набагато веселіше!" "Мені дуже сподобалося - так несподівано постійно чекати чогось нового і не знати напевно, що станеться наступного моменту!"
Щоб підтримати енергію та постійне прокачування емоцій команда використала у своїй роботі "всі можливості BMFL і це ДУЖЕ БАГАТО".
BMFL WashBeam є основною моделлю для концертів Metallica вже кілька років поспіль після того, як Роб попрацював із ними у концертному турне на честь возз'єднання Guns'n’Roses "Not In |
|